28 december 2013

Oproep - De uitslag!

Hoi allemaal!

Dinsdag had ik hier een oproepje geplaatst voor het testen van mijn eerste patroontje. Ik heb hier een aantal hele leuke reacties op gehad, dus het was moeilijk kiezen! Uiteindelijk heb ik willekeurig mensen 'gekozen' omdat ik echt niet kon kiezen ;)

Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Anouk en HaakEsje!

Zouden jullie hieronder in de comments jullie mail-adressen kunnen achterlaten? Als jullie je reactie daarna gelijk verwijderen krijg ik daar wel een mail van, maar ziet niemand anders dat ;) Dan zal ik jullie het patroon zo snel mogelijk toesturen. Succes!

5 opmerkingen:

  1. Veel plezier en succes met het testen van het leuke patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat jammer! Beide veel plezier met testen!
    En voor iedereen een fijne jaarwisseling!

    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè jammer, ik had het graag gedaan. Succes met het proefhaken, ik wacht nu met smart op het kooppatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey! Ik heb zojuist je blog ontdekt! Je haakt mooie dingen, mooie kleurtjes ook! Leuk te zien dat er nog een jonge haakster actief is op het web ^.^
    Ik ben benieuwd naar je volgende haakwerkjes! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen