30 april 2014

NU OP SNUGGLYSTITCHES.COM

Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben is het hier de laatste tijd echt veel te stil. Nu komt dat vooral doordat het zo druk is met school, maar ook omdat ik twijfelde over deze blog. Qua uiterlijk en indeling is het gewoon niet echt wat ik wil, en met blogger kan ik te weinig om er echt iets van te maken wat ik zelf leuk vind.

Long story short: I'M MOVING! Of eigenlijk, ik ben al verhuisd. Je kan me nu, met blog en al, vinden op snugglystitches.com. Daar zal ik gewoon net als hier blogposts plaatsen, maar er kunnen net wat extra dingen op de website die ik hier gewoon miste. Dus bij deze: kom me allemaal gezellig volgen op m'n 'nieuwe' blog, zodat we deze gezelligheid daar gewoon voort kunnen zetten.

I'll see you soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten